Úroveň obtížnosti zpracování komplexního servisu pro každého vyslaného zaměstnance je pro jednotlivé země rozdílná. Našim cílem je poskytnout Vám kompletní administrativní, daňové a pracovněprávní zázemí a zajistit, aby Vaše vysílání tuzemských zaměstnanců do zahraničí či zahraničních zaměstnanců do České republiky proběhlo bez komplikací. Současně minimalizujeme Vaši administrativní a časovou zátěž spojenou s touto agendou.
Náročnost zpracování na naší straně
- nutná pokročilá znalost zahraniční legislativy vedené v cizím jazyce
- rozsáhlá administrativa propojující daňovou, legislativní a právní oblast,
- komunikace s institucemi v oblasti pracovních podmínek, daní, sociálního a zdravotního pojištění v cizím jazyce,
- často nejednoznačná legislativa týkající se podmínek práce v zahraniční.
- zpracování zahraničních mezd,
- poradenství v daňové a pracovněprávní oblasti,
- nastavení interních směrnic pro vysílání zaměstnanců,
- sestavování daňových přiznání pro vysílané zaměstnance,
- zajištění plného daňového servisu pro Vaši společnost v souvislosti s vysíláním zaměstnanců,
- zastupování Vaší společnosti před správcem daně v souvislosti s vysíláním zaměstnanců,
- zajištění všech povinností vysílaných zaměstnanců vůči institucím v oblasti pracovních podmínek, daní, sociálního a zdravotního pojištění,
- specializované poradenství v oblasti nestandardních případů.
Co jsme schopní pro vás zajistit
Konkretizace činností které pro Vás zajistíme
- ověření možnosti obsazení tuzemské pracovní pozice cizincem,
- ověřeno možnosti obsazení zahraniční pracovní pozice tuzemským pracovníkem,
- načasování úkonů (agenda) před vstupem na cizí území,
- vyřízení dočasného pobytu,
- zajištění víza,
- zabezpečení pracovního povolení - zaměstnanecká karta (dříve zelená karta), modrá karta,
- kontrola dodržování časových harmonogramů týkajících se dočasného pobytu,
- sledování termínů a náplně práce,
- změny v pracovní agendě,
- hlídání termínů smluv,
- prodlužování pracovního povolení,
- prolongace víza,
- přihlášení a odhlášení plateb sociálního pojištění,
- přihlášení a odhlášení plateb zdravotního pojištění,
- zpracování zahraničních mezd,
- nastavení minimálních garantovaných pracovních podmínek v cílové destinaci, např. vyplácení minimální mzdy,
- kontrola dvojího zdanění za účelem zamezení dvojímu zdanění,
- zpracování odvodů a ročního zúčtování za zaměstnance, příp. daňového přiznání,
- řešení pracovně-právních vztahů mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem,
- komunikace se zahraničním zaměstnancem / zaměstnavatelem,
- komunikace s pracovním úřadem,
- jednání s ministerstvy,
- komunikace s konzuláty,
- další související agenda.