Rozsah našich služeb

Rozsah našich služeb

Úroveň obtížnosti zpracování komplexního servisu pro každého vyslaného zaměstnance je pro jednotlivé země rozdílná. Našim cílem je poskytnout Vám kompletní administrativní, daňové a pracovněprávní zázemí a zajistit, aby Vaše vysílání tuzemských zaměstnanců do zahraničí či zahraničních zaměstnanců do České republiky proběhlo bez komplikací. Současně minimalizujeme Vaši administrativní a časovou zátěž spojenou s touto agendou.

Náročnost zpracování na naší straně

  • nutná pokročilá znalost zahraniční legislativy vedené v cizím jazyce
  • rozsáhlá administrativa propojující daňovou, legislativní a právní oblast,
  • komunikace s institucemi v oblasti pracovních podmínek, daní, sociálního a zdravotního pojištění v cizím jazyce,
  • často nejednoznačná legislativa týkající se podmínek práce v zahraniční.

    Co jsme schopní pro vás zajistit

  • zpracování zahraničních mezd,
  • poradenství v daňové a pracovněprávní oblasti,
  • nastavení interních směrnic pro vysílání zaměstnanců,
  • sestavování daňových přiznání pro vysílané zaměstnance,
  • zajištění plného daňového servisu pro Vaši společnost v souvislosti s vysíláním zaměstnanců,
  • zastupování Vaší společnosti před správcem daně v souvislosti s vysíláním zaměstnanců,
  • zajištění všech povinností vysílaných zaměstnanců vůči institucím v oblasti pracovních podmínek, daní, sociálního a zdravotního pojištění,
  • specializované poradenství v oblasti nestandardních případů.

Konkretizace činností které pro Vás zajistíme

  • ověření možnosti obsazení tuzemské pracovní pozice cizincem,
  • ověřeno možnosti obsazení zahraniční pracovní pozice tuzemským pracovníkem,
  • načasování úkonů (agenda) před vstupem na cizí území,
  • vyřízení dočasného pobytu,
  • zajištění víza,
  • zabezpečení pracovního povolení - zaměstnanecká karta (dříve zelená karta), modrá karta,
  • kontrola dodržování časových harmonogramů týkajících se dočasného pobytu,
  • sledování termínů a náplně práce,
  • změny v pracovní agendě,
  • hlídání termínů smluv,
  • prodlužování pracovního povolení,
  • prolongace víza,
  • přihlášení a odhlášení plateb sociálního pojištění,
  • přihlášení a odhlášení plateb zdravotního pojištění,
  • zpracování zahraničních mezd,
  • nastavení minimálních garantovaných pracovních podmínek v cílové destinaci, např. vyplácení minimální mzdy,
  • kontrola dvojího zdanění za účelem zamezení dvojímu zdanění,
  • zpracování odvodů a ročního zúčtování za zaměstnance, příp. daňového přiznání,
  • řešení pracovně-právních vztahů mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem,
  • komunikace se zahraničním zaměstnancem / zaměstnavatelem,
  • komunikace s pracovním úřadem,
  • jednání s ministerstvy,
  • komunikace s konzuláty,
  • další související agenda.