Samostatný/á účetní / Administrativní pracovník

24. ledna 2020

Samostatný/á účetní / Administrativní pracovník – financování VaV

Hledáte různorodou práci? Jste zkušený/á účetní, ale nebaví Vás běžná praxe komplexního účetnictví? Rád/a se učíte nové věci a jste pečlivý/á?

Naše společnost hledá zkušeného/nou kolegu / kolegyni s chutí věnovat se komplexnímu účetnictví, který/á bude současně administrativní podporou pro zpracování dotačních a výzkumně vývojových projektů.

Co Vás čeká

  • komplexní vedení účetnictví firem,
  • spolupráce na daňové problematice a závěrkových pracích,
  • zpracování ekonomických tabulek,
  • administrativní podpora pro dotační oddělení,
  • výpomoc s přípravou ekonomických podkladů pro výpočty financování výzkumně vývojových projektů.

Co od Vás očekáváme my

  • praktickou znalost účetnictví, účetní a daňové legislativy ČR,
  • výbornou uživatelskou znalost MS Excel,
  • pečlivost, systematičnost, samostatnost,
  • schopnost dodržovat termíny a být odolný proti stresu,
  • flexibilitu,
  • v neposlední řadě chuť učit se novým věcem a pozitivní přístup.

Výhodou bude, pokud budete mít

  • praxi na pozici samostatný/á účetní (min. 2 roky),
  • zkušenosti s administrativou v oblasti dotační problematiky.

A co nabízíme

  • možnost uplatnit své zkušenosti a rozvíjet své dovednosti,
  • flexibilní pracovní dobu,
  • bonusy za dobře odvedenou práci a projevenou loajalitu,
  • možnost výuky anglického jazyka,
  • cafeteria systém,
  • stravenky,
  • přátelský pracovní kolektiv,
  • práci ve stabilní společnosti.

Pokud Vás nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svoje CV. Těšíme se na Vás!

Kontaktní informace
RESEA s.r.o.
Bc. Kristýna Pešičková
Helfertova 516/18
613 00 Brno – Černá Pole
tel.: +420 534 002 450
email: pesickova@resea.cz